 |
 |
Dosyalar |
|
|

|
ÜNİVERSİTELERİN KALİTE NOTU: 5 ÜZERİNDEN 2 ; Prof. Dr .Gülsün SAĞLAMER (53 KB) |

|
TÜRKİYE'NİN BOLOGNA KARNESİ İLAN EDİLDİĞİ KADAR ZAYIF DEĞİL ... ; İsa EŞME (146 KB) |

|
BOLOGNA SÜRECİ VE ÖTESİNİ ANLAMAK ; Prof.Dr. Gülsüm SAĞLAMER (35 KB) |

|
TEKNİK EĞİTİMDE PROFESYONEL KALİTE STANDARDI : ABET MODELİ ; Doç. D.r A. Korhan BİNARK (48 KB) |

|
AKADEMİK YÜKSELTME VE ATAMALARDA ULUSAL SÜRELİ YAYINLARA ÖNEM VERİLMELİ ; Aydın YAĞMURLU, Semih BASKAN (46 KB) |

|
BİLİM KARNESİ EN İYİ İKİ ÜNİVERSİTE HACETTEPE VE BİLKENT ; Kamuran ZEREN (303 KB) |

|
BİLİMSEL YAYINLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ TARTIŞMASI ; Prof. Kasım C. GÜVEN (20 KB) |

|
BOLONYA DEKLARASYONU (155 KB) |

|
AVRUPA MÜHENDİSLERİNİN BUDAPEŞTE DEKLARASYONU (160 KB) |

|
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ KİMDİR, NE İŞ YAPAR? ; Öğr. Gör. Kazım ARTUT (46 KB) |

|
ÖSS VE TÜRKİYE'DE EĞİTİM RAPORU ; Ali BİLGE (47 KB) |

|
PUAN MI ÖNEMLİ, YOKSA İSTEK SIRASI MI? ; Abbas GÜÇLÜ (25 KB) |

|
ŞAMPİYONLARIN TERCİHİ HANGİ ÜNİVERSİTELER? ; Abbas GÜÇLÜ (31 KB) |

|
ÜNİVERSİTELERDE AKADEMİSYEN DEĞİŞİMİ ; Dr. İrfan KALAYCI (54 KB) |

|
ÜNİVERSİTELERİMİZDE AKADEMİSYEN İSTİHDAMI ÜZERİNE ; Prof. Dr. H. Mahir FİSUNOĞLU (38 KB) |

|
ÜNİVERSİTELERDE BİLİM TARİHİ VE BİLİM FELSEFESİ ZORUNLU OKUTULMALI ; Prof. Dr. İbrahim ORTAŞ (48 KB) |

|
ÜNİVERSİTELERDE DİLBİLİMİN YERİ ÜZERİNE ; Ahmet KOCAMAN (40 KB) |

|
ÜNİVERSİTE İLK 500'DE DEĞİLSE SORUMLU KİM? ; Celal ŞENGÖR (42 KB) |

|
ÜNİVERSİTELERDE ÜRETKENLİK VE KALİTE: ODTÜ ÖRNEĞİ ; Mustafa TOKYAY (55 KB) |

|
ÜNİVERSİTE KİMİN DERDİ?! ; Yakup KEPENEK (31 KB) |

|
AKP VARKEN, OLUMLU BİR YÖK YASASININ ÇIKACAĞINI SANMAK HAYALPERESTLİKTİR ; Prof. Dr. Tahir BALCI (22 KB) |

|
YÖK, TÜBA ve AKP ; Orhan BURSALI (20 KB) |

|
11 BİN BİLİMSEL MAKALEYE DOĞRU; Serhat ÇAKIR (50 KB) |

|
ANKARA ÜNİVERSİTESİ'NİN TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE UYGULAMALARI İLE YÜKSEKÖĞRETİME İLİŞKİN İLKE NİTELİĞİNDEKİ GÖRÜŞLERİ (56 KB) |

|
BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ EĞİTİMİ TÜRKİYE'DE NASIL DİBE OTURTULDU ; Ümit KARAKAŞ (52 KB) |

|
BİLİM KARNESİ EN İYİ İKİ ÜNİVERSİTE HACETTEPE VE BİLKENT; Kamuran ZEREN (173 KB) |

|
BİLİMDE KİRLENME; Güney GÖNENÇ (204 KB) |

|
DİSİPLİNLER ARASI İŞBİRLİĞİ; Diler ASLAN (60 KB) |

|
HUMBOLDT ÜNİVERSİTESİ KAPANIYOR; Orhan BURSALI (31 KB) |

|
İNTERNET, ÜNİVERSİTELER, DEĞİŞİM; Ferhan ODABAŞI (112 KB) |

|
İŞTE YÖK'ÜN ÜNİVERSİTELERİ (Radikal Gazetesi 06 Ekim 2003 ) (27 KB) |

|
LİSANSÜSTÜ KALİTE SORUNU; Orhan BURSALI (31 KB) |

|
MESLEKİ EĞİTİMİN YOL HARİTASI (3); Abbas GÜÇLÜ (25 KB) |

|
MÜHENDİSLİK AKREDİTASYON SİSTEMİ; Yıldırım ÜÇTUĞ (1049 KB) |

|
ÖZERKLİĞİ DOĞRU TARTIŞMALI; Tosun TERZİOĞLU (34 KB) |

|
TIP EĞİTİMİNDE DİL TARTIŞMASI; Aydın SAV (91 KB) |

|
TÜRKİYE 2002 YILINDA BİLİMSEL MAKALE SAYISINDA 22'NCİLİĞE YÜKSELDİ; Metin BALCI (107 KB) |

|
TOWARDS THE EUROPEAN HIGHER EDUCATION AREA (Bolonya süreci kapsamında Yüksek Öğretim Kurulu başkanlığı tarafından hazırlanan 2005 yılı Türkiye Ulusal Raporu (13 ocak 2005) ) (107 KB) |

|
TÜBA'NIN ÖNERİLERİ; Orhan BURSALI (25 KB) |

|
TÜRKİYE’DE DOKTORA EĞİTİMİNİN DURUMU ÜZERİNE GÖRÜŞLER (TÜBA) (402 KB) |

|
YENİ MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ NEDEN VE NASIL OLMALI?; Rıdvan BERBER (78 KB) |

|
YURTDIŞI ÜNİVERSİTELERİ; Abbas GÜÇLÜ (14 KB) |

|
YÖK TARTIŞMALARI VE EĞİTİM-SEN; Sezai TEMELLİ (106 KB) |

|
YÖK VE TATRİHSEL GERÇEKLER; Kayhan KANTAR (81 KB) |

|
2006 YILI ÖSYM PUANLARINA GÖRE ELEKTRİK, ELEKTRONİK, ELEKTRİK-ELEKTRONİK, BİLGİSAYAR, YAZILIM, BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLERİNİN SIRALAMASI (52 KB) |

|
YÖK'Ü NE YAPMALI? Orhan BURSALI (79 KB) |